Asuntomessut on organisaatio, joka on aloittanut toimintansa 1970. Tuolloin järjestettiin ensimmäiset asuntomessut Tuusulassa. Toiminta-ajatuksena oli lisätä asuntotietoutta sekä parantaa asuntosuunnittelun ja -rakentamisen laatua. Siitä lähtien messuja on järjestetty lähes vuosittain ja joinain vuosina jopa useammat. Asuntomessut haluaa edelleen edistää hyvää asumista ja erityisesti sen kestävyyttä. Asuntomessuilta löytyy ideoita eri elämäntilanteisiin ja yksilöllisiin toiveisiin.
Asuntomessut on ollut asiakkaanamme jo vuodesta 2003 lähtien. Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää, ja pitkäaikainen asiakkuussuhde Asuntomessut-organisaation kanssa kertoo vuodesta toiseen jatkuvasta menestyksekkäästä yhteistyöstä.
Messuorganisaation suunnittelu on pitkäjänteistä toimintaa, joka aloitetaan hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Toteutus etenee nopeasti eikä virheille ole sijaa. Osallistummekin suunnitteluun jo varhaisessa vaiheessa. Vastaamme muun muassa messujen kassa- ja laskutusjärjestelmistä. Näiden toimintojen sujuvuus on kokonaisuuden kannalta ratkaisevan tärkeää. Epäonnistumiset järjestelmissä vaarantaisivat koko messujen onnistuneen toteutuksen.
Messut järjestetään usein lokaatiossa, jossa IT-infra ei kaikilta osin ole vielä valmis. Osallistumme infran pystyttämiseen yhdessä tapahtuman järjestäjiä tukevien muiden organisaatioiden kanssa. Meillä on myös kyky ja valmius ratkoa IT-ongelmia koko messujen ajan.
Menestyksekästä yhteistyötä vuodesta toiseen – liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!